Nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín

Systémové číslo NEN

N006/22/V00018797

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00018797

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 07. 2022 08:25

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

01. 08. 2022 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín pro stanovení vlákniny a tuků v krmivech a potravinách. Spotřební materiál musí být kompatibilní s přístroji Fibrebag a Hydrotherm od společnosti C. Gerhardt GmbH & Co. KG. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2022. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.

Kód z číselníku NIPEZ

33140000-3

Název z číselníku NIPEZ

Zdravotnický spotřební materiál

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33140000-3

Název z číselníku CPV

Zdravotnický spotřební materiál

Název předmětu

Zdravotnický spotřební materiál

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 11. 2024 21:49Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 08. 2022 13:36Uveřejnění účastníků
Detail05. 08. 2022 13:36Uveřejnění výsledku
Detail02. 08. 2022 12:02Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail21. 07. 2022 08:25Uveřejnění zadávacích podmínek